Зовсім недавно тернопільські перевізники "нагнули" Надала та домоглися принизливого для мера рішення: Сергій Віталійович відмовився від своєї так і не виконаної передвиборчої обіцянки.
Внаслідок домовленостей, тариф на перевезення пасажирів не підняли, але пільговиків зараз перевозять в 2 рази менше: замість шести - трьох.
Нагадаємо, що мер Надал обіцяв, що всі, хто має право на безкоштовний проїзд, буде ним користуватися без обмежень після перемоги Сергія Віталійовича на виборах.
Зараз перевізники знову почали розмову про невигідність їхньої роботи в умовах постійного здорожчення вартості палива та постійних стрибків курсу валют.
"Вартість дизпалива сьогодні 16,60 грн., а для однієї маршрутки на день необхідно в середньому 50 літрів, неважко підрахувати, що у день ми повинні заправити машину на 830 грн.", – розповідає місцевим журналістам директор ПП «Менс-Авто» Андрій Намака.
За словами перевізника, маршрутка у день заробляє близько 1100 грн. Від цієї суми  треба відняти вартість палива, найнеобхідніший ремонт та зарплату водія. Все, що залишається - заробляє власник атобусу. І щоразу ця сума є меншою, що і перестало влаштовувати перевізників.
Таким чином, вже зараз можна спрогнозувати наближення чергового скандалу, який може закінчитися транспортрним колапсом в Тернополі.
Як поведе себе Надал цього разу: знову піде на уступки перевізникам за рахунок терноплян, чи проявить політичну волю та покаже, що він таки управляє міською господаркою?

«Тернопільський тиждень»