Рекламний відеоролик Тернопільського мясокомбінату, який відновив свою роботу завдяки компанії «Агропродсервіс» під керівництвом Івана Чайківського, здобуває «популярність» в соцмережах та в інтернеті. Розміщений він і на багатьох сайтах як реклама. Щоправда, «популярність» специфічну, про що свідчать коментарі до відео.

відеоролик, мясокомбінат, тернопільський, реклама, фото, тернопільський тиждень

Також після Дня Незалежності, точніше після вечірнього концерту в паку Шевченка, тернополяни в соцмережах обурювалися, що після виступів виконавців було забагато відео супроводу і реклами цієї фірми, що дратувало і заважало гостям свята насолоджуватися музикою.

А ось власне і сам «суперкреативний» рекламний відеоролик