Як повідомляє прес-служба Тернопільської міськради, Сергій Надал візьме участь у програмі «Межа правди» на телеканалі ТВ-4. Але і як зрозуміло з тексту повідомлення, глядачі вкотре зможуть послухати тези про те, як і чого бракує Тернополю і чия в цьому провина.

«Більше ста мільйонів гривень бракує Тернополю на забезпечення делегованих державою повноважень, тобто для виплати в повному обсязі заробітної плати, оплати енергоносіїв, поточного утримання бюджетної сфери на належному рівні у 2012 році.

Про виконання бюджету 2011 року та про недофінансування цього року, про проблеми та перспективи міста дивіться у прямому ефірі програми «Межа правди» у вівторок, 28 лютого о 20 год. на телеканалі ТВ-4.

Гість програми - Сергій Надал.

Під час ефіру працює пряма телефонна лінія і приймаються дзвінки від глядачів. Ваші запитання до міського голови Тернополя можна поставити у прямому ефірі за номер телефону: 43-39-00».

Примітка від ТТ. Схоже, що влада в Тернополі знайшла не просто спільну мову з приватним телеканалом ТВ-4 (який входить у сферу бізнесінтересів нардепа Ярослава Джоджика), а взагалі дуже «тісно» співпрацює з телевізійниками саме цього ЗМІ  останнім часом. Адже діяльність Тернопільської міської ради і Сергія Надала вже давно висвітлюється на цьому каналі навіть без елементарного намагання хоча б трохи  завуалювати інформацію, яка подається медійниками майже суцільно в позитивному руслі про  «досягнення» влади в обласному центрі.

Зрозуміло, що приватний комерційний телеканал і не може відкрито критикувати свого рекламодавця. До того ж, не варто забувати, що міська влада в Тернополі неабияк популяризує ТВ-4. Адже віднедавна «родзинка» Театрального майдану, встановлений з дозволу міськради великий плазмотрон, ледь не постійно транслює музику, відеоролики тощо виключно з логотипом ТВ-4. А такий візуальний пресинг для тисяч тернополян та гостей міста, які щодня проходять повз той плазмотрон, не може не датися взнаки – хочеш не хочеш (це підтвердить будь-який рекламщик чи піарник), а той логотип, а отже й телеканал, таки залишається у півсвідомості людини.

Тож ось вам і «приклад» плідної, а головне – взаємовигідної співпраці органу місцевого самоврядування з комерційним телеканалом.