На минулому тижні при обласному губернаторові відбулася нарада за участю міського голови та заступників голови ОДА. Одним з ключових питань було відновлення діяльності тернопільського аеропорту, який не те що не виконує своїх основних функцій – приймання і відправлення регулярних авіарейс, а з кожним днем народжує заборгованості. Наразі спільної позиції щодо даного питання не вироблено, але обласна гілка влади зацікавилась пропозицією міського голови Тернополя Сергія Надала про створення на базі тернопільського аеропорту комплексу з кількох об’єктів, пов’язаних один з одним, пише “Номер один”      

- Ми бачимо, що реально області складно утримувати тернопільський аеропорт, а тому я зробив губернаторові наступну пропозицію: місто готове покрити всю існуючу на сьогодні заборгованість, які має аеропорт перед бюджетом, працівниками по зарплаті тощо, а це понад 2 млн. грн., натомість пропонуємо віддати його на баланс міста. Місто готове обслуговувати аеропорт, забезпечити його нормальну діяльність та подальший розвиток, – зазначив Сергій Надал.

Губернатор не дав чіткої відповіді на пропозицію міської влади Тернополя, при цьому Валентин Хоптян зазначив, що область зацікавлена у тому, аби Тернопільський аеропорт повноцінно працював, адже повноцінна робота аеропорту дасть поштовх у розвитку бізнесу, туризму, ділового партнерства.

Що ж до відновлення регулярних авіарейсів з тернопільського летовища, то це поки що перспектива, про яку нині високопосадовці ОДА і міськради говорять з обережністю.

– Започаткування авіарейсів з Тернополя залежить не від Хоптяна чи Надала, а від авіакомпаній. Але щоб їх зацікавити працювати в даному напрямку, треба зробити ряд стратегічних кроків. Так сталося, що аеропорт, займаючи нині площу 164 га, не має державного акта на землю. Тобто нині ніхто в нього не хоче вкладати грошей, бо є споруда аеропорту, злітна смуга, а немає земельної ділянки, яка офіційно за ним закріплена. Відповідно об'єкт, який може коштувати десятки мільйонів, коштує нині не більше 2-3 млн. грн. Розпорядженням голови Тернопільської РДА за аеропортом можна закріпити земельну ділянку, а вже потім виготовити державний акт. Знову ж таки ми розуміємо, що це чималі витрати, близько 200-300 тис., але місто готове ці гроші вкласти, якщо йому віддадуть аеропорт як цілісний майновий комплекс. Маючи у власності аеропорт з державним актом, набагато легше знайти інвестора, – зазначив Сергій Надал.

На аеропорт, якщо область таки його передасть Тернополю, і його навколишню інфраструктуру в міської ради є грандіозні плани. Адже тернопільський аеропорт разом із ще двома з Білорусі  і Польщі увійшов до спільної програми розвитку малих аеропортів і малої авіації, яка фінансується Євросоюзом. У межах даної програми вже цього року в Тернополі можна провести авіа-шоу. А ще Кабмін включив Тернопіль у державну програму розвитку аеропортів до 2020 року.