Як вже відомо, до Тернополя повернувся такий собі Володимир Кухар, який позиціонує себе відомим політологом. Говорить він про причини свого приїзду дуже пафосно:

- Тернопіль, моє рідне місто. Прийняв таке рішення, бо зрозумів, що чекати порятунку нема від кого. Подолати хамство, владну сваволю, неповагу до людей можна тільки одним способом – взявши відповідальність у свої руки. Йду щоб довести, що і в політиці, і в сучасній виборчій кампанії можна чинити як належить і залишатися чесною людиною. Переконаний, що і від однієї людини, від кожного з нас залежить багато. Йду щоб зробити те, що зробили грузини з М. Саакашвілі. Щоб у нас зробити більше і краще! Побороти хабарництво і створити умови для вільного розвитку економіки можливо...

Нуі далі в тому ж дусі.

А ще пан Кухар запевняє, що “велика кількість біг-бордів з зображенням майбутніх кандидатів в нардепи на Тернопіллі, пояснюється тим, що політики акцентують увагу на частині виборчої кампанії, що не передбачає контакту з людьми”

Як на мене, то кандидати зловживають цією зовнішньою рекламою. Бо викупили площі за кілька місяців до початку виборів і людей їх зображення вже змучили, ― каже пан Кухар. ― Політики ж не планують йти до людей і щось їм пояснювати. Розрахунок такий – щоб була впізнаваність, і люди могли згадати відповідне прізвище в бюлетені.

Цікаво, що той, хто знає пана Володимира близько, зазначають, що він також не спішить “йти до людей”, бо у живому спілкуванні він, так би мовити, не ас. Більше того, як розуміє ТТ, Кухар взагалі на Тернопільщині буде опробовувати так звану “інтернет-компанію”. Свого часу вона була успішно примінена теперішнім президентом США Бараком Обамою.

Суть її полягає в максимальному використанні інтернет-ресурсів, різноманітних соціальних мереж тощо. При цьому не тратяться шалені гроші на візуальну рекламу на біг-бордах, сіті-лайтах, в друковних ЗМІ та на ТБ. Також при цьому мінімізовано безпосереднє спілкування з потенційними виборцями. Акцент, повторимося, робиться на присутності в соцмережах. Зважаючи на той факт, що у пана Кухара тільки в одній соцмережі понад пять тисяч “друзів”, можна не сумніватися, що він буде активно використовувати цей ресурс.

До слова, Водолодимр Кухар не є якимось унікальним в цьому плані. Цьогоріч подібним методом користуватимуться багато кандидатів у депутати фактично у всіх регіонах країни. Адже ті, хто знає специфіку передвиборних перегонів і розуміє перспективу використання інтернет-простору, переконані, що саме за цим майбутнє.

   Тернопіль, Володимир кухар, Тернопільський тиждень   

Ось така заява оприлюднена на особистому акаунті пана Володимира