Сучасний Центр надання адміністративних послуг, обладнають після ремонту, у приміщенні де знаходилася поліклініка лікарні швидкої допомоги, що на вулиці Острозького. Усі медичні працівники із даної поліклініки переїдуть у клініку Третьої міської лікарні.

Про дане рішення виконавчого комітету, було відомо ще пів року тому, проте досі не було до нього жодних зауважень. Та як бачимо, напередодні парламентських виборів воно набуло певного ажіотажу за яким простежуються політичні мотиви з боку опонентів міської влади, повідомляє сайт міськради.

Начальник управління охорони здоров’я Тернопільської міськради Ростислав Левчук вважає передислокацію відділення профілактичних оглядів зі збереженням штату фахівців з однієї клініки в іншу звичайним робочим питанням: «Це питання виникло не сьогодні, а розглядалося в плановому порядку комісією міськради. Було враховано економічний ефект, і медичний чинник. Виконком міськради прийняв відповідне рішення, час виконання якого уже настав, – зазначає медик. – Унаслідок реорганізації цілий медичний підрозділ у повному складі працівників, і з усім медобладнанням переїде в приміщення Третьої міської лікарні, де буде створено міське відділення профілактичних оглядів. У ньому ми об’єднаємо всі медслужби, які надають ці види послуг для того, щоб тернополяни їх отримували оперативно. За реорганізацією, пов’язаною з передислокацію медичного підрозділу, не стоїть жодного кадрового питання. Площа приміщення відповідає тій, де нині функціонує відділення, а нові умови будуть навіть кращі».

Разом з тим, вже після ремонту у колишній поліклініці буде відкритий сучасний Центр надання адміністративних послуг населенню.

«Усе робиться для того, щоб мінімізувати корупційну складову. В усіх сусідніх з Тернополем обласних центрах діють власні Центри надання адміністративних послуг. Наше місто хоч і дещо запізнюється у цьому процесі, проте має добрі напрацювання у роботі «Єдиних дозвільних офісів» з підприємцями, до того ж створити ЦНАП громаді допомагає фонд «Відродження», проект якого виграло наше місто, – розповів керуючий справами Тернопільської міської ради Олександр Степанюк. – У цьому центрі будуть надаватися усі послуги виконавчими органами Тернопільської міської ради і органами держвлади обласного рівня – видача дозволів, ліцензій та інших документів, як фізичним, так і юридичним особам. Усе робиться для того, щоб мінімізувати корупційну складову. Офіс має бути некабінетного типу, де буде чітко видно, хто що робить. Сьогодні, щоб отримати адміністративні послуги, тернополянам доводиться ходити мінімум по п’яти приміщеннях. Тому все буде зведене в одне місце».

Вибір приміщення колишнього відділення профілактичних оглядів під майбутній Центр надання адміністративних послуг – не випадковий. «Згідно з вимогами, він обов’язково має бути розташований в центрі міста на першому поверсі. До нього повинні мати безперешкодний доступ люди з особливими потребами, а також, щоб до цього закладу від найближчої зупинки громадського транспорту можна було добратися не довше, як за 5 хвилин», – стверджує Олександр Степанюк.Залишитися непоміченою не вдалося