Проблему якісного виконання своїх обовязків депутатами Тернопільської міської ради підняв під час сесійного засідання депутатат-свободівець Іван Сороколіт (він також декілька років поспіль є керівником комунального підприємства, а його родина є власником закладів харчування та інтернет-кафе - прим.ТТ )

Депутат, який один з небагатьох повторно обраний і з дуже високим відсотком довіри виборців, поділився власним роздумами щодо депутатської роботи:

«Озвучу власний досвід з чим ще доведеться стикатись новачкам у майбутньому: це послуги сторонніх юристів, залучення дієвих постійних та тимчасових помічників, радників, вузькопрофільних фахівців й експертів, участь у судових процесах, довготривала виснажлива переписка з різноманітними інстанціями: від ЖЕКів до міністерств, Президента та Прем’єр-Міністра, багаторазова участь у зборах мешканців будинків, засідання різноманітних робочих груп/комісій, громадські слухання, конфліктні ситуації на окрузі, поїздки в столицю та інші міста й багато іншого... Дехто згодом поставить собі запитання чи саме таких «буднів» він очікував від престижного депутатства».

За словами депутата, на якісне виконання своїх обовязків потрібно дати депутатам можливість використовувати певний, в тому числі, фінансовий ресурс.

«Можна використати вже напрацьований досвід інших міст, а можна бути першопрохідцями та реалізувати сміливі ідеї, котрі, згодом ставитимуть в приклад», - говорить пан Сороколіт.

Зазначимо, що у ще дотепер діючому регламенті роботи міської ради попереднього скликання є пункт 10.5., у якому зазначено, що «Режим роботи депутатів у Тернопільській міській раді, робота депутатських груп та фракцій, надання їм приміщень, забезпечення транспортом, зв'язком, оргтехнікою (та інше) визначаються Тернопільською міською радою».

В підсумку, міська рада дала протокольне доручення: «Доручити секретарю міської ради, залучивши усіх бажаючих депутатів, у місячний термін напрацювати механізм та/або положення щодо організації забезпечення роботи депутата».