Здоров’я нації в обмін на спонсорські гроші, або пивна булька міського голови Тернополя

«Натхненник» заборони продажу і вживання алкоголю в громадських місцях  свободівець Михайло Головко, певно, «перевертається…»

Антиалкогольна кампанія розпочалася в окремо взятому Тернополі вже давно. Спочатку колишній мер Роман Заставний запропонував заборонити продаж алкоголю під час святкування випускного вечора. Згодом з ініціативи молодого депутата-свободівця Михайла Головка (якого, до слова, нещодавно нагородив орденом один високопоставлений релігійний діяч) міська рада заборонила продаж алкогольних напоїв в громадських місцях, що за якийсь час було продублювано на рівні держави. А вже міською радою нового скликання було прийняте резонансне рішення, яким заборонили продавати в торгових точках алкоголь після 22 год. Таким чином, тернополян і гостей міста протягом декількох років привчали до культури помірного споживання алкоголю.

Але гроші, як виявилось, роблять своє…

Як нам відомо з власних джерел, ще весною цього року представники мерії обходжували представників пивних брендів та обіцяли повне сприяння в продажі пива під час святкувань Дня міста в обмін на спонсорство у проведені цих самих урочистостей. Десь приблизно в той самий час в коридорах влади готувався проект рішення про заборону продажу алкоголю після 22 год.

Але це не єдиний цинізм, який проявився в діях міського керівництва. Рекламуючи свої «антиалкогольні» рішення мало не на всю Україну, акцент робився на здоров’ї нації, яка, за версією свободівців, спивається. Але спита нація нічого у порівнянні з кількома гривнями, що влада отримає від пивоварні «Микулинецька», яка і виставила свої намети (близько трьох десятків тільки у парку Шевченка???), в яких, всупереч прийнятому рішенню, таки продають пиво у парку Шевченка і на набережній ставу

До речі, без відповіді залишаються питання, чому пиво продають лише в цьому парку, якщо урочистості проходитимуть, наприклад, ще в парку Національного відродження.

«Тернопільський тиждень»