Ділянка розміром 1,3 гектара на “Східному” (територія Таксопарку — ред.) уже за рік, якщо задум власників здійсниться, перетвориться на великомасштабну будову. Таксомоторне підприємство існувати не припинить, просто профіль роботи з “перевезення”, змінять на “будівництво”.

“Думаю, що “допомогли”

Таксопарк офіційно існує, проте практично не діє. На підприємства немає автомобілів, які “на ходу”, бо ж їх забрали згідно з рішенням суду за борги. Немає і штату таксистів. А вся територія орендована автомийками, майстернями, страховою, магазином автозапчастин і навіть автосалоном. Ситуація з кожним роком, а наші кореспонденти за нею стежили, погіршувалась.

- Просто так одне з кращих в свій час підприємств стати найгіршим не може. Думаю, що “допомогли”, - вважає тернополянин Андрій (прізвище назвати відмовився — ред.). Ще роки чотири тому, автомобілі таксопарку возили людей. Та на самі гроші від оренди можна було виживати. Я цікавився такими явищами і на прикладі інших підприємств. Це — звичайна, як на мене схема, ліквідації підприємства. Тобто утворюють товариство, потім викуповують акції, працівників відправляють за двері — і є один власник великого підприємства, який має законне право робити що хоче.

Будуть будинки

Днями в товариство з додатковою відповідальністю “Таксопарк” змінило керівництво. Тож туди ми завітали, аби з новими керманичами такосомоторного підприємства познайомитися та розпитати, чи зміниться якось “плачевний” стан таксофірми. Виявилось, що зміни справді будуть і кардинальні.

- На жаль, через різні фактори сьогодні склалась така ситуація, що “Таксопарк” - підприємство не те, що неконкурентне, а взагалі “помираюче”, - розповідає його новий керівник Михайло Мельник. - Відродити його колишню міць та зробити конкурентноздатним, це, напевно, завдання неможливе. Тому ми прописали в статуті організації можливість здійснювати будівництво. Власне, це і станеться — на території “Таксопарку”, якщо всі задуми реалізуються, буде три багатоповерхових будинки. Це приблизно на 300 квартир.

Для міста нові квадратні метри, як стверджує чоловік, зайвими не будуть. Окрім того, це і підприємство з “ями” витягне і довколишню територію дозволить упорядкувати.

Керівник “Таксопарку” також зазначив, що міськрада дозволила використати 1,3 га землі підприємтва під будівництво. Зараз триває виготовлення усієї необхідної документації та погоджень. Лише тоді розпочнеться будівництво.

Дізнатися у колишнього керівника “Таксопарку” Петра Бабчишина, чи мало підприємство шанс відродитись, як таксофірма, — не вдалось. Чоловік коментувати відмовився.

- Я вже не керівник “Таксофірми”, тому думаю ані повноважень ані права давати будь-які коментарі — немаю, - зазначив пан Бабчишин.

До слова, “Таксопарк” ще декілька років тому був державним підприємством. Коли ж воно змінило статус на недержавне - почало стрімко “деградувати” як таксофірма. А вже найближчим часом навіть від території найстарішого таксомоторного підприємства не залишиться нічого, що нагадувало б про його 50-ти річну історію, повідомляє «20 хвилин»