Ремонт вулиці Гайова затягувався через те, що довго виготовлялася проектно-кошторисна документація. Це, у свою чергу, відбулося через проблеми з переносом комунікацій, – пояснює начальник служби автомобільних доріг в Тернопільській області Микола Гнатів.

Микола Гнатів: «Під проїжджою частиною є все, чого не потрібно було прокладати – і кабелі, і каналізаційна мережа».

Через те, що розробка проекту затягнулася, був проведений тендер. Та й той – за участю одного виконавця. Тобто підряднику ні з ким змагатися не довелося. Замовником робіт з капітального ремонту цієї вулиці є Служба автомобільних доріг, а проекту – міська рада.

Микола Гнатів: «Усі проекти, які йдуть по субвенціях, замовляли органи місцевого самоврядування: в містах – міські ради, в селах – сільські ради. У місті Тернополі проект замовником була міська рада. Такою є технологія використання субвенцій».

Субвенції з державного місцевим бюджетам виділяють на розвиток мережі шляхів комунальної власності. Служба автомобільних доріг працює уже з розробленими проектами, додає Микола Гнатів.

Микола Гнатів: «По субвенціях на цей рік виділено 6,3 мільйони, хоча вартість проекту всієї вулиці набагато більша і ми працюємо зараз для того, щоб довести хоча б до 15 мільйонів виконання робіт по цьому об’єкту. Не знаю, чи нам вдасться залучити додаткові кошти».

Ремонт Гайової проведуть у два етапи. В першу чергу обладнають відрізок від так званої «рогатки» до шляхопроводу. Розпочатися роботи, за словами начальника Служби автомобільних доріг, мали уже 25 жовтня.

Микола Гнатів: «Якби не старалися наші недоброзичливці, до робіт на вулиці Гайовій підрядник приступає завтра. Завтра, бо з понеділка не хотів».

Цю інформацію Микола Гнатів озвучив журналістам у понеділок, 24 жовтня. Якщо підрядник не хотів розпочинати роботи з понеділка, чому ж він не зробив цього у вівторок, як повідомив начальник служби автомобільних доріг, чи навіть у середу – незрозуміло. Приїхавши на Гайову 26 жовтня, журналісти ІНТБ не побачили жодних змін.