Колишня очільниця відділу освіти Козівської РДА, яка при приході Степана Барни в крісло голови ТОДА раптово стала начальником департаменту освіти облдержадміністрації, навіть з народженням дитини не покинула посаду, а «покращує» освіту в області.

Тобто - працює. Щоправда, не знаємо яким чином, адже декретні оплачувані відпустки для чиновниць в нашій крані ще ніхто не відміняв...

Всіх би таких чиновників Степан Барна на керівні посади брав…

Якість освіти – це першочерговий показник, на який варто звертати увагу при проведенні реформ у сфері освіти. Як показує досвід,  малокомплектні навчальні заклади не завжди дають кращу освіту, ніж загальноосвітні заклади з великою кількістю учнів. Крім того, досить поширеною практикою є те що частину предметів у малокомплектних школах викладають не спеціалісти, а в класах відсутня конкуренція.
Про це заявила начальник управління освіти і науки облдержадміністрації Ольга Хома в ефірі програми «Що робити?»
«Вислів «Не буде школи не буде села» зараз втратив актуальність. Адже якщо кілька десятків років тому школярам доводилося часто долати  навіть 10-12 км, то зараз є можливість довозу учнів завдяки шкільним автобусам. На утримання одного учня в рік держава виділяє  в середньому 9 тисяч 600 грн. Однак у нас школи, де середній показник вартості навчання одного учня значно перевищує цю суму. Така ситуація у  Боківській ЗОШ І-ІІ ст. Підгаєцького району — 40374 грн та в НВК “Домаморицька ЗОШ І-ІІ ст.-ДНЗ” Тернопільського району — 40237грн. Водночас у  ЗОШ І-ІІІ ступенів вартість навчання одного учня в середньому становить 17456 грн. Значно дорожче навчання учня у Киданецькій ЗОШ І-ІІІ ст. Збаразького району — 28000 грн; ЗОШ І-ІІІ ст. с. Висипівці Зборівського району — 25300 грн; ЗОШ І-ІІІ ст. с. Раштівці  Гусятинського району — 24257 грн.», - зазначила Ольга Хома.
Начальник управління переконана, що оптимізація мережі загальноосвітніх закладів у Тернопільській області необхідна, щоб підвищити якість освітніх послуг; здійснити перехід від утримання закладів освіти до інвестування у розвиток освіти, учня; підвищити ефективність видатків.
Також Ольга Хома повідомила, що управлінням освіти і науки обласної державної адміністрації спільно з обласним комунальним інститутом післядипломної педагогічної освіти протягом жовтня-листопада 2016 року проводився моніторинг якості загальної середньої освіти у загальноосвітніх навчальних закладах з малою чисельністю учнів. У ньому взяли участь 111 загальноосвітніх навчальних закладів: 67 ЗНЗ І-ІІ ст. та 44 ЗНЗ І-ІІІ ст. Найбільше шкіл з малою чисельністю учнів в Зборівському (14), Лановецькому (11), Козівському (9) та Підволочиському (9) районах, найменше – в Бучацькому (2), Кременецькому (3), Гусятинському (4), Тернопільському (4), Шумському (4) районах. В інших районах – від 6 до 8 шкіл.