ТТ неодноразово писав про перепитії навколо гаражного кооперативу «Аляска-авто» в Тернополі. Адже територію, де сотні тернопільських сімей мають гаражі, віддали комунальному підприємству, а воно, в свою чергу, віддає його під будівництво, в матеріалах Піарники Надала почали «обробляти» тернополян, в яких цинічно забирають гаражі та Надал і компанія вирішили не церемонитися з сотнями тернополян і перейшли до погроз (фотофакт)

І от як пишуть 20 хвилин, обурені користувачі гаражного кооперативу "Аляска-авто" ладні перекривати дороги та постійно викликати міліцію, лиш би захистити права на користування своїми гаражами.

Причина таких радикальних дій, кажуть розгнівані люди, через свавілля охоронної фірми, котру найняло КП "Тернопільбудінвестзамовник". Наразі, до слова, саме за цією установою закріплена уся територія, де розміщені гаражі. Утім, суди стосовно того, за ким остаточно залишиться земля, - все ще тривають.

- Хлопців, які хотіли заїхати на територію кооперативу, щоби поставити там машини у свої гаражі, зупинила охорона, - каже представник ініціативної групи від "Аляска-авто" Ярослав Кощак. - Їм перекрили дорогу шлагбаумом та просто не давали проїхати. Згодом таких машин назбиралося десь 10-15. Довелось викликати міліцію, щоби хоч якось навести лад.

Причина такої поведінки охоронців, пояснює чоловік, аби насильно змусити орендарів гаражних споруд підписати договори із КП “Тернопільбудінвестзамовник”. Самі ж водії - проти візувати документ, котрий вважають для себе неприйнятним.

- Він взагалі фіктивний, - продовжує пан Ярослав. - Договір є трьохстороннім. Перша сторона — міська рада. Друга - “Тернопільбудінвестзамовник”. Третя - ми, орендарі гаражів. У документі, наскільки я зрозумів, йдеться, що коли людина не заплатить за гараж хоча б один день, то ростиме пеня. І вона продовжуватиме нараховуватись до тих пір, що орендар взагалі може позбутися споруди під стоянку автомобіля.

Члени кооперативу запевняють, що можуть навіть вдатися до радикальних дій, якщо надалі їх не пускатимуть у свої ж гаражі.

-  Ми перекриємо дорогу на Леся Курбаса абощо, - запевняє Ярослав Кощак. - До цього все ведеться.

Натомість начальник охоронної фірми, яка працює на вже згадане комунальне підприємство, пояснює, що машинам не перекривали рух, а просто призупиняли їх. Мовляв, аби лиш нагадати про підписання договорів. Щоправда, самі ж автомобілісти не розуміють таких повноважень звичайних охоронців.

Згодомо, щоби бодай якось роз'яснити ситуацію, приїхав директор КП “Тернопільбудінвестзамовник” Роман Кришталовський. Правда, обидві сторони конфлікту залишилися на своєму.

Люди, які користуються гаражами уже понад 20-ть років додають, що готові підписувати договір лише із міською радою Тернополя. Але, наголошують, не із будівельним підприємством.

- Ми самі собі тут лад наведемо, - каже громада автомобілістів.

Примітка ТТ. Варто нагадати, що охоронна фірма "Максима" останнім часом все частіше фігурує в скандалах у Тернополі. Пригадати хоча б випадок, як Влада Тернополя не зважає на ухвали суду і з допомогою своїх охоронців захоплює власність тернополян

Бійці "Максими" охороняють Тернопільську міську раду, автомобільні парковки, де тримають свої недешеві, але які не хочуть "світити", автомобілі підлеглі Надала та ще ряд обєктів, до яких має стосунок безпосередьо міський голова Тернополя. Та найдивніше - що саме цю приватну структуру влада міста постійно посилає на "розбірки" з рядовими тернополянами...

      alt

Фото 0352

Фото